Inverter Elektrické motory

    Air Motors – vykonáva mechanickú prácu rozširovaním stlačeného vzduchu. Stlačený vzduch premieňa na mechanickú prácu buď lineárnym alebo rotačným pohybom. Lineárny pohyb pochádza buď z membránového alebo piestového ovládača, zatiaľ čo rotačný pohyb je zabezpečený lopatkovým elektromotorom, piestovým vzduchovým motorom, vzduchovou turbínou alebo elektromotorom typu prevodovky.
    Motory na umývanie riadu – používajú sa pri spracovaní potravín a iných aplikáciách, kde je motor bežne vystavený oplachu, chemikáliám, vlhkosti a vlhkosti. Umývacie motory poskytujú dlhú životnosť a flexibilitu, ktoré pomáhajú maximalizovať dobu prevádzky a znižujú celkové prevádzkové náklady.
    Automotive Duty Motors – ideálne sa používajú v rôznych náročných aplikáciách, ktoré sa nachádzajú v automobilových výrobných závodoch a iných priemyselných odvetviach využívajúcich motory U-Frame, medzi ktoré patria čerpadlá, dopravníky a ventilátory.
    Vertikálne motory s pevným hriadeľom a dutým hriadeľom – určené na pohon vertikálnych turbínových čerpadiel. Existujú dva typy pevných hriadeľov a dutý hriadeľ. Pevný hriadeľ je spojený s hriadeľom čerpadla externe namontovanou spojkou. Motory s dutým hriadeľom umožňujú, aby hriadeľ hlavy čerpadla prechádzal cez hriadeľ motora a pripojil sa k integrálne namontovanej spojke pohonu. Dutý hriadeľ má tiež jednoduché nastavenie obežného kolesa.
    Motory P-Base – vhodné do prašných alebo vlhkých prostredí a poskytujú vysoký štartovací moment s efektívnym výkonom. Používa sa v normálnych aplikáciách čerpadiel v rade.
    Elektrický motor s kartáčovaným jednosmerným prúdom – poskytuje presné riadenie otáčok prostredníctvom frekvenčného meniča poháňaných jednosmerným prúdom. Má potenciál dodať tri až štyrikrát väčší krútiaci moment, než je určený pre bez zastavenia. Ponúka stabilný a trvalý prúd. Tieto typy motorov sa bežne používajú kvôli schopnosti meniť pomer otáčok a krútiaceho momentu takmer akýmkoľvek spôsobom.
    Motory striedavého prúdu – pozostávajú z dvoch základných častí, vonkajšieho stacionárneho statora s cievkami napájanými striedavým prúdom na vytvorenie rotujúceho magnetického poľa a vnútorného rotora pripojeného /frekvenčný menič/ k výstupnému hriadeľu, ktorý vytvára druhé rotujúce magnetické pole. Oni sú široko používané pre čerpadlá, dúchadlá, dopravníky a ďalšie priemyselné stroje.

Indukčné motory

    Synchrónne motory – kde je spojenie s rotorom trojfázového motora vytiahnuté na klzných krúžkoch a napájané samostatným prúdom poľa na vytvorenie súvislého magnetického poľa. Tiež má rotor rotujúci synchrónne s rotujúcim magnetickým poľom vytváraným polyfázovým elektrickým napájaním.
    Motory s premenlivou rýchlosťou – umožňujú jednoduchú zmenu rýchlosti otáčania motora.
    Motory TEFC alebo Totally Enclosed, Fan Cooled majú kryt, ktorý neumožňuje voľný pohyb vonkajšieho vzduchu vo vnútri motora. Vonkajší ventilátor fúka vonkajší vzduch cez rám motora, aby ho ochladil. Najbežnejšie používaný motor pre normálne priemyselné prostredie. Ponúkajú zvýšenú ochranu proti poveternostným vplyvom, nečistotám a vlhkosti.
    Motor s ODP alebo motor s otvoreným odkvapom sú relatívne lacné motory používané v bežných aplikáciách. Skladá sa z plechového krytu s vyrazeným ventilom, ktorý umožňuje dobrý prietok vzduchu. Vetracie otvory sú navrhnuté tak, aby voda, ktorá kvapká na motor, normálne ne- prúdila do motora. Ventilátor je namontovaný na zadnom hriadeli motorov, aby ťahal vzduch cez motor, aby udržal motor v chlade.
    Motor s ochranou proti explózii, ktorý obsahuje všetky explózie, ktoré vznikajú v jeho puzdre, a zabraňuje zapáleniu iskier v jeho puzdre. To neznamená, že môže vydržať vonkajšie výbuchy.
    Ťažké motory – zlepšenie oproti motoru TEFC. Silná povinnosť je tvrdšia a vhodnejšia pre priemyselné prostredie. Dobré riešenie pri znečistení vo vzduchu alebo pri nadmernom mechanickom namáhaní.
    Motory IEC – Tieto typy motorov spĺňajú normy IEC International Electrotechnical Commission. Špecifikuje triedy energetickej účinnosti pre jednootáčkové, trojfázové a klietkové indukčné motory.
    Energeticky úsporné motory – spotrebujú menej elektrickej energie, prevádzkujú chladič a zvyčajne trvajú dlhšie ako iné motory rovnakej veľkosti.